Vind eenvoudig een administratief medewerker voor uw bedrijf in Rotterdam

Verzekerd zijn van een ideale baan? De flexibiliteit van DDD Personeel is iets voor u. Groeit uw bedrijf snel en bent u daarom op zoek naar een administratief medewerker die in Rotterdam aan de slag wilt gaan? Of start er binnenkort een project waardoor u enkel voor een paar maanden op zoek bent naar nieuw personeel? DDD Personeel vindt de ideale medewerker voor uw bedrijf! Of het nu om flexwerkers, uitzendkrachten, gedetacheerden of vast personeel gaat, uw nieuwe administratief medewerker uit de omgeving van Rotterdam is direct inzetbaar. Daarnaast profiteert u van vele andere voordelen. Zo is DDD Personeel in het bezit van alle belangrijke kwaliteitskeurmerken die voldoen aan alle financiële, fiscale en administratieve verplichtingen. Ook zijn zij aangesloten bij de NBBU, NEN-4401 en het SNA-Keurmerk. Hierdoor bent u dus altijd verzekerd van kwalitatief hoogwaardige diensten, zekerheid en betrouwbaarheid.

Wat voor arbeidsvoorwaarden zijn van toepassing als administratief medewerker in Rotterdam?

U wilt verzekerd zijn van uitstekende arbeidsvoorwaarden. Dat begrijpt dit bedrijf maar al te goed. Wanneer u aan de slag gaat als administratief medewerker in Rotterdam via DDD Personeel, is het belangrijk dat uw gewerkte uren goed bijgehouden worden. Bij verschillende opdrachtgevers hangt er dan ook een vingerscanner waar u kunt in-en uitklokken. Op deze manier worden uw gewerkte uren eenvoudig geregistreerd. Hangt er geen vingerscanner? Vraag dan om een werkbriefje of houd handmatig uw gewerkte uren bij. Omdat uw salaris iedere week uitbetaald wordt, is het dus belangrijk dat u iedere week uw gewerkte uren doorgeeft aan DDD Personeel. Uiteraard bouwt u vakantiebijslag op en spaart u vakantiedagen. Bij een volledige werkweek bouwt u ongeveer twee vakantiedagen per maand op. 

Ik ga aan de slag als administratief medewerker in Rotterdam, wat nu?

De juiste voorbereidingen zijn belangrijk bij iedere baan. Dat is wat u ook hier kunt verwachten. Fijn dat u een geschikte baan heeft gevonden! Voordat u uw eerste werkdag ingaat, komt u nog een keer langs op het kantoor van DDD Personeel waar u een instructiefilm van de werkzaamheden te zien krijgt. Ook ontvangt u een instructieboekje waarin alles nog rustig uitgelegd wordt en een lijst met spullen die u nodig heeft voor uw eerste werkdag. Om er zeker van te zijn dat u op tijd op de juiste locatie aankomt, ontvangt u een routebeschrijving of u kunt met een van de DDD-auto’s meerijden. Nu bent u helemaal klaar om te stralen tijdens uw eerste werkdag als administratief medewerker in Rotterdam!