Contact met Tmobile klantenservice

De Tmobile klantenservice stelt zichzelf als doel om u zo goed mogelijk te helpen bij al uw vragen. Echter, veel informatie staat ook al op de site. Zo staat er bij ‘veel gestelde vragen’ veel informatie over de volgende onderwerpen:

  • Klant worden van Tmobile
  • Producten & Diensten
  • Wijzigen & Vernieuwen
  • Toestel & Simkaart
  • Factuur en Betaling

Echter, mocht de informatie op dit gedeelte van de site van de Tmobile klantenservice niet duidelijk genoeg zijn, dan kunt u het Tmobile webcare team ook bereiken door uw vragen te stellen via social media of het forum. Daarnaast zijn er ook contactformulieren op de site die u kunt invullen. Het webcare team zal dan zo snel mogelijk uw vraag proberen te beantwoorden, afhankelijk van wel communicatiekanaal u gebruikt hebt.

Persoonlijk contact met Tmobile klantenservice

Mocht u het echter fijner vinden om mondeling met iemand te communiceren over uw probleem, dan kunt u natuurlijk ook gewoon even bellen naar het informatienummer. De Tmobile klantenservice probeert via de telefoon snel en gemakkelijk uw probleem op te lossen, doordat zij direct toegang hebben tot al uw gegevens via het systeem. Voor echt persoonlijk contact kunt natuurlijk ook altijd even langs gaan bij een van de Tmobile shops.

Toestelhandleidingen

Via de site van de Tmobile klantenservice kunt u ook handleidingen vinden voor verschillende soorten mobiele telefoons. Dus mocht u uw kopie van de handleiding al weggegooid hebben samen met de verpakking waar de telefoon in kwam, al weggegooid hebben, dan kunt u er toch nog achter komen hoe u bijvoorbeeld uw mobiele telefoon opnieuw opstart of de instellingen verandert. De site beschikt over de handleidingen van de populairste telefoons van de laatste jaren, maar mocht de handleiding van uw telefoon er niet bij zitten, dan kunt u natuurlijk altijd de klantenservice bereiken voor hulp.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/t-mobile-klantenservice/