Topic Magazine
Image default
Telefonie

Altijd een antwoord

Omdat je eigenaar bent van een klein bedrijf, betekent dat niet dat verantwoordelijkheden ook klein zijn. Verkoop, klantenservice, vergaderingen, afspraken, beurzen. Het is waarschijnlijk maar een kleine greep uit je werkzaamheden. Daarbij zal ook de telefoon nog eens roodgloeiend staan. Klanten en relaties willen met je praten en dat vergt tijd. Soms wel een beetje te veel tijd, want er moeten ook genoeg andere dingen gebeuren. Als je dit ook zo ervaart kan het een oplossing zijn om op sommige momenten de hulp van een extern bedrijf in te schakelen, een zogeheten inbound callcenter. Zij nemen alle telefoontjes op als het voor jou even niet uitkomt.

Getrainde telefonistes nemen op de bepaalde momenten de telefoontjes op. Ze staan je klanten en relaties netjes en representatief te woord. Ook andere aspecten van de klantenservice kunnen worden uitbesteed aan deze bedrijven. Vaak hebben ze een aantal pakketten die je kunt afnemen. Het mooie en voordelige van zo’n antwoordservice is dat je alleen betaald voor de telefoontjes die ook echt worden doorgeschakeld. Voor de rest zitten er helemaal geen kosten aan verbonden. Veel goedkoper dus dan een telefoniste inhuren op kantoor. Want op dagen dat er nauwelijks gebeld wordt moet die telefoniste natuurlijk wel worden uitbetaald en dat is niet het geval wanneer je aangesloten zit bij een teleservice.

Voor een kleine onderneming kan het dus zeker de moeite waard zijn om een telefoonservice in te huren. Veel bedrijven hebben al met tevredenheid kennisgemaakt met deze dienst. Als klein bedrijf met een paar werknemers ben je logischerwijs niet berekend op een piek in het telefoonverkeer, terwijl er ook nog andere werkzaamheden wachten. Met zo’n telefoonservice kun je zelf bepalen op welke momenten de telefoontjes doorgeschakeld dienen te worden. Bovendien krijg je altijd een aantekening van het gesprek zodat je de klant later eventueel nog terug kan bellen.

http://antwoordservice-telefoonservice.nl